13 Temmuz 2016 Çarşamba

Bir Mektup, Bir Kitap


Bir kitap ve kitabın içine iliştirilmiş bir mektup geldi bugün bana postadan... 
Bir mektup... Hem de teknoloji hayatımızı böylesine kuşatmışken... Kim mektup yazar ki; e-posta, WhatsApp ve Facebook varken... 
Fakat sevgili dostum Mustafa Oğuz, lütfetmiş ve yüreğinden dökülen sözcükleri o en özel iletişim aracıyla, mektupla göndermiş bana. Yanına da; benim için en kıymetli olan hediyeyi, bir kitabı eklemiş. 
Yüreğine sağlık kıymetli dostum. 

Mektuptan kısa bir alıntı: 
"İnsanın içi güneşli değilse, en güzel mevsimler bile karanlık, sisli ve soğuk rüzgarlarla doludur. Ne mutlu ruhunun pencerelerini açana, kalbinin bahar temizliğini yapana, zihnini havalandırana..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaptığınız İçin Teşekkür Ederiz...
Mustafa Çay Akademi

www.mustafacay.com