28 Ocak 2012 Cumartesi

Mutsuz Olmak Günahtır WorkShop



Her Acının Bir Son Kullanma Tarihi Vardır…

Ve Acı Yalnızca Yemeklerde Güzeldir!

Mutsuz Olmak Günahtır!



Geçmişin yüklerini daha ne kadar sırtınızda taşımayı düşünüyorsunuz?

Daha ne kadar acı çekmek zorundasınız?

Bütün bu sıkıntılar ne zaman bitecek ve siz ne zaman mutlu olacaksınız?

Siz bu dünyaya acı çekmek için gelmediniz. Bu hayatın sizinle bir alıp vermediği yok! Mutlu olmak sizin de hakkınız ve bu hakkınızı yaşamdan söke söke almalısınız. Tıpkı grev yapan işçiler gibi, “Mutluluk Hakkımız Söke Söke Alırız” diye yürüyüş yapmalısınız J

Bu hayat değiştiren eğitim, mutluluk hakkınızı yaşamdan söke söke almanız için tasarlandı. Bu eğitimde, Mustafa Çay’ın “Mutsuz Olmak Günahtır” felsefesini ve onun altındaki kilit uygulamaları, stratejileri ve farklı bakış açılarını bulabileceksiniz.

Bu eğitimin sonunda birisi size geçmişten söz ettiğinde, “Geçmiş mi? O da ne?” yanıtını vereceksiniz!



WorkShop ‘un Amacı:



Bu eğitimin tek amacı mutlu olmanızı sağlamaktır. Zaten mutluysanız daha da mutlu olmanızı sağlamaktır. Daha da mutluysanız, etrafınızdaki insanları daha da mutlu edeceğinizi sağlamaktır. Kısacası bu eğitim, hayatınız hangi seviyede olursa olsun, onu çok daha kaliteli ve çok daha anlamlı yapmak amacıyla hazırlanmıştır.

WorkShop İçeriği:



- Mutsuz Olmak Günahtır felsefesi

- Mustafa Çay’ın Hikâyesi

- Geçmiş, gelecek ve şimdi

- Geçmişten getirdiklerimiz

- Olumsuz programları değiştirmek

- Mutsuz eden faktörleri yok etmek

- İçimizdeki papağanı susturmak

- %100 duygu kontrolü

- Affetme çalışmaları

- Düşünce yavaşlatma çalışmaları

- Anlam değişikliği

- İçsel huzuru yakalama yöntemleri

- Doğru nefes alıp verme

- Gelecekle ilgili yapıcı hedefler belirleme

- Zorlukları aşma stratejileri

- Etkin düşünme taktikleri



WorkShop ‘un Formatı:

Bu eğitim, yaşamda bizi olumsuz anlamda etkileyecek hemen hemen tüm durumlara karşı güçlü bir bağışıklık kazanmamızı sağlar. Eğitimin formatı, bu güç ve güven duygusunu adım adım şekillendirmektir. Mutsuz Olmak Günahtır düşüncesi, yaşamımızın temelinde olduğu zaman ve bu bakış açısını her duruma uyarladığımız taktirde, zorlukla bizi kolay kolay yere seremeyecektir. Eğitimdeki uygulamalar, adım adım bu güç duygusunu kazanmamızı sağlar. Eğitim sonrasında devam eden desteğimizle de, bu değişim iyiden iyiye kalıcı hale gelmektedir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaptığınız İçin Teşekkür Ederiz...
Mustafa Çay Akademi

www.mustafacay.com