13 Kasım 2009 Cuma

Acaba Kiminle Evlensem




Bu kitabın sadece evlilikle ilgili olduğunu sanmayın. Kitap, hayatınıza ruh eşinizi çağırmanızı sağlamanın yanında, telepati olgusunu da tüm detaylarıyla açıklıyor aynı zamanda. Bu kitap, hayatınıza sevgiyi, fırsatları, parayı yada istediğiniz başka bir şeyi nasıl çağıracağınızı anlatıyor.
*Bu kitaptan sonra Mustafa Çay, ruh eşini buldu ve "Acaba Kiminle Evlensem?" sorusunun yanıtını aldı..
Belki de sıra sizdedir...

Kitabı satın almak için tıklayın.

1 yorum:

  1. Merhaba , inanılmaz güzel bir kitap, Sık sık uğradığım bir kitap satan bayan tam sana göre bir kitap dedi Aldım daha kitabı okuduğum ilk gün , seneler önce kaybettiğim ilk aşkımı buldum , ve inanın tıpkı kitapta yazan şekliyle , bekle beni sevgili , nerdeysen orda kal valizimi hazırladım geliyorum. Ve inanın bir terminalde elimde valizle ki o grda olmam imkansızdı onunla karşılaştım . Şok içindeydim. Lütfen okuyun herkese tavsiye ediyorum , değişik bir telepati gücü oluşturan bir kitap ,
    sevgilerle

    YanıtlaSil

Yorum Yaptığınız İçin Teşekkür Ederiz...
Mustafa Çay Akademi

www.mustafacay.com